fredag 29 oktober 2010

Fredag

I natt har jag fått den stora äran att ta hand om lilla Wille som inte ville sova, och en mamma som var sååååå trött är inte så kul tyckte han. Då rycker mormor in som ett skott. Myyyyysigt värre vi har slumrat på soffan och de gick jättebra. Men om sanningen ska fram är jag "lite" trött idag, så de är ju tur att veckan är slut och man får återhämta lite ork o kraft. Fredagkvällen ser jag fram emot, de lugn som lägger sej då är svårslaget iaf i min värld. Men innan de kommer ska jag se till att få lite gjort på jobbet, jag kavlar upp ärmarna o kör igång. Ska väl oxå hinna med en härligt lugnande skogspromenad med min vän Anki o vovvarna de är balsam för själen.

1 kommentar:

  1. Hej o hopp...det förra inlägget det försvann....välkommen in i denna värld...du kommer bli fast. Fungerar som en dagbok för mig som bloggat sedan 2006....nu väntar jag med spänning på nästa inlägg. kram och ha en fin helg.

    SvaraRadera