onsdag 27 oktober 2010

Vad har jag nu gett mej in på

ja nu undrar jag om detta är något för mej ?? blogga hmmmm.......jag varför inte jag testar iaf.
vad jag har förstått så ska man väl dela med sej av sina upplevelser och kanske ge till någon annan något tänkvärt o kanske nåt roligt i vardagen. Idag har ju dagen varit rätt trist egentligen, skitväder med regn o blåst ingen roligt hände på jobbet. Min kära man klev upp redan 5 i morse för att åka till Uppsala 60 mil t/r och montera upp 2 nya kök till våra kära kunder. Jag tycker inte om när han åker så långt över dan, man inbillar sej alltid över att nått ska hända. Men han kom hem men nu har han däckat i soffan. Men lite kul har jag haft varit på Ikea med 2 av mina barn o alla 3 barnbarn. Vi åt middag för 130 kronor !!!! allihopa köttbullar o mos mätta och belåtna allihopa. Upptäckte för första gången att lilla Wilja 13 mån blev svartsjuk på sin kusin Wille 7 mån när jag busade med honom. Sen visade även Zander att han ville ha farmors uppmärksamhet lite mer. De värmer i farmor/mormorhjärtat att man är omtyckt Wow vilken härlig känsla. Jag är fullkommligt såld till dessa små liv...............KÄRLEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar